GEZOCHT: ORCHIDEEEN EINDE MEI IN ENGELAND, KROATIE OF SPANJE

Voor alle vragen en berichten over inheemse en Europese orchideeën.

Moderator: Michiel Janssen

Plaats reactie
F. Thys
Berichten: 352
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 8:20 pm

GEZOCHT: ORCHIDEEEN EINDE MEI IN ENGELAND, KROATIE OF SPANJE

Bericht door F. Thys »

Van 25 mei tot 7 juni plannen we een nieuwe orchideeënreis naar een van de volgende drie landen of regio's: Engeland, Istrië (Kroatië) of de provincie Burgos en de boven-Ebro in Spanje. Wie beschikt over vindplaatsgegevens voor één van deze drie regio's en wil ons deze doorspelen? Het reisdoel is deels afhankelijk van de informatie die we rond orchideeën kunnen verzamelen. De milde schenker ontvangt nadien uiteraard een reisverslag.

Antwerpse groeten.
Frans
Gebruikersavatar
M.H. Schot
Berichten: 288
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 9:33 pm
Contacteer:

Re: GEZOCHT: ORCHIDEEEN EINDE MEI IN ENGELAND, KROATIE OF SPANJE

Bericht door M.H. Schot »

Beste Frans,

Op het forum Reisverslagen (alleen leden) vind je een overzicht van vindplaatsgegevens in het vindplaatsenarchief, inclusief de betreffende maanden (weken).

Een vluchtig onderzoek:
- Engeland: Schotland vanaf begin juni
- Kroatie: Eind april/begin mei
- N-Spanje: Picos d'Europe, Pyreneën (omg. Miras), SP_2002 (met o.a. Burgos)

Laat me maar weten wat je uit het archief nodig hebt.

Groeten,
Rien
F. Thys
Berichten: 352
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 8:20 pm

Re: GEZOCHT: ORCHIDEEEN EINDE MEI IN ENGELAND, KROATIE OF SPANJE

Bericht door F. Thys »

Rien,

Hartelijk dank voor de suggestie. Heb daar zelf nog geen erg in gehad dat via het vindplaatsarchief ook iets te vinden kan zijn. Engeland doen we bij nader inzien nu niet. We willen ook de WEO bijeenkomst van 13 september afwachten, waar o.m. Engeland aan bod komt. Vermoedelijk wordt het Spanje. Daarom dat wij graag de file 'SP-2002-KK.doc' zouden raadplegen. Zelf hebben wij nog reisverslagen van de twee laatste jaren over de Dolomieten, Sicilië en Sardinië, die in jullie vindplaatsarchief mogen opgenomen worden (zitten overigens al in het archief van SEMO). Violstaat het dat ik daartoe verslag per verslag aan jou doormail?

Hartelijke groeten en dank voor je interessante reactie.
Frans
Gebruikersavatar
M.H. Schot
Berichten: 288
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 9:33 pm
Contacteer:

Re: GEZOCHT: ORCHIDEEEN EINDE MEI IN ENGELAND, KROATIE OF SPANJE

Bericht door M.H. Schot »

Frans,

Ik heb het naar je opgestuurd.

Aan iedereen die dit leest:
Om het vindplaatsenarchief up to date te houden blijven we geinteresseerd in zo veel mogelijk gegevens. Deze kunnen gestuurd worden naar mij of geuploaded worden op het forum (s.v.p. geen vermelding op niet-leden forums). Ze worden daarna opgenomen in de "index Vindplaatsenarchief".
Deze index en mijn email adres zijn te vinden in het forum "Reisverslagen" (voor leden).

Rien
F. Thys
Berichten: 352
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 8:20 pm

Re: GEZOCHT: ORCHIDEEEN EINDE MEI IN ENGELAND, KROATIE OF SPANJE

Bericht door F. Thys »

Rien,

Hartelijk bedankt. Ik zend vandaag of morgen mijn verslagen nog naar je door voor opname in het vindplaatsenarchief. En ik hoop dat anderen mijn voorbeeld volgen!

Antwerpse groeten.
Frans
Plaats reactie