Nieuw boek: Ophrys d'Italia.

Voor alle vragen en berichten over inheemse en Europese orchideeën.

Moderator: Michiel Janssen

Gebruikersavatar
Michiel Janssen
Site Admin
Berichten: 1019
Lid geworden op: di aug 23, 2011 10:49 pm
Locatie: Zevenhuizen
Contacteer:

Re: Nieuw boek: Ophrys d'Italia.

Bericht door Michiel Janssen »

Geen kans op een Engelstalige vertaling een der komende jaren?

Groeten,

Michiel
F. Thys
Berichten: 352
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 8:20 pm

Re: Nieuw boek: Ophrys d'Italia.

Bericht door F. Thys »

Michiel,

Ik acht die kans zeer klein. Dit is sinds 2004 het vierde orchideeënboek van Souche, boeken die hij eigenlijk in eigen beheer uitgeeft. Nog geen enkele van zijn vorige boeken is in het engels vertaald. Bovendien bevat deze nieuwe uitgave een franse en een italiaanse tekst. Dat verkleint ook de kans dat een engelstalige uitgever hier brood in ziet, wetende dat dit werk niet verkocht zal worden noch in Frankrijk noch in Italië.

Vriendelijke groeten

Frans
Gebruikersavatar
Jos Lammers
Berichten: 953
Lid geworden op: wo dec 20, 2006 5:40 pm

Re: Nieuw boek: Ophrys d'Italia.

Bericht door Jos Lammers »

Beste Frans,

Ik wil al vast bevestigen dat ik mee doe met de gezamenlijke bestelling van de orchideeën van italië. Ik vind het al heel mooi dat er 8 mensen mee willen doen, 10 zou natuurlijk nog mooier zijn. Mijn dank overigens voor je inspanningen!
Ik zie uit naar de 23e feb o.a. om het boek in ontvangst te kunnen nemen, maar zeker ook om de ongetwijfeld interessante lezingen die op het programma staan. Kun je nog laten weten hoe je de betaling het liefste wil?

Vriendeijke groet, Jos
F. Thys
Berichten: 352
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 8:20 pm

Re: Nieuw boek: Ophrys d'Italia.

Bericht door F. Thys »

Jos,

Vermoedelijk vraag ik alle belangstellenden mij vooraf ongeveer de helft van het bedrag te betalen, met de afrekening bij aflevering van het werk. Dit enerzijds om zeker te zijn dat iedereen het werk uiteindelijk ook afneemt, anderzijds om het door mij voor te schieten bedrag toch enigszins binnen de perken te houden. De exacte gegevens zal ik iedereen binnen enkele dagen nog wel persoonlijk mailen.

Met vriendelijke groeten.

Frans
sprok063
Berichten: 2
Lid geworden op: vr feb 05, 2010 6:54 pm

Re: Nieuw boek: Ophrys d'Italia.

Bericht door sprok063 »

Beste Frans,

Graag mij als aankoper meetellen. Ik ben aanwezig op de 23e te Maarn.

mvrgr.
Ronald
Gebruikersavatar
Michiel Janssen
Site Admin
Berichten: 1019
Lid geworden op: di aug 23, 2011 10:49 pm
Locatie: Zevenhuizen
Contacteer:

Re: Nieuw boek: Ophrys d'Italia.

Bericht door Michiel Janssen »

Vooruit, noteer mij ook maar! Ik heb een logeeradres in Calabria en misschien kan ik zo ook vast een woordje Italiaans leren. ;-)

Groeten,

Michiel
F. Thys
Berichten: 352
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 8:20 pm

Re: Nieuw boek: Ophrys d'Italia.

Bericht door F. Thys »

Michiel en Ronald,

Ik noteer jullie ook als aankopers. We zijn nu met 9. Hopelijk duikt er nog een 10° bellangstellende op, dan kunnen we het werk nog iets goedkoper aankopen.

Hartelijke groeten

Frans
Gerard Harteveld
Berichten: 13
Lid geworden op: zo feb 11, 2007 4:20 pm
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Re: Nieuw boek: Ophrys d'Italia.

Bericht door Gerard Harteveld »

Beste Frans,
ik wil ook meedoen (als 10de?)
Gerard Harteveld
F. Thys
Berichten: 352
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 8:20 pm

Re: Nieuw boek: Ophrys d'Italia.

Bericht door F. Thys »

Gerard,

Als iedereen zijn/haar woord houdt ben je inderdaad de 10°. Proficiat! Ik sluit alleszins 31 januari, dat is donderdag a.s. de inschrijvingen af. Moesten er nog geinteresseerden zijn, geef zo snel mogelijk een seintje.

Hartelijke groeten

Frans
F. Thys
Berichten: 352
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 8:20 pm

Re: Nieuw boek: Ophrys d'Italia.

Bericht door F. Thys »

Ik heb aan iedereen die zich als aankoper opgegeven heeft een email met praktische informatie verzonden, uitgezonderd aan Kees Van den Berg. Bij het profiel van Kees is niet de mogelijkheid voorzien te emailen. Kees heb jij geen emailadres? Zoja, kan je mij dat mededelen via de toets 'email' die bij mijn profiel voorzien wordt. Dan kan ik ook jou deze mail doorzenden. Zoneen, dan zet ik hier wel in het kort de inhoud van deze mail uiteen.

Met vriendelijke groeten

Frans
Danny
Berichten: 74
Lid geworden op: ma mar 28, 2011 9:16 pm

Re: Nieuw boek: Ophrys d'Italia.

Bericht door Danny »

Frans,

ik heb je mailtje niet ontvangen. Kan je het nogmaals sturen naar mail@dannyzuurbier.com.

dank je
Danny
Berichten: 74
Lid geworden op: ma mar 28, 2011 9:16 pm

Re: Nieuw boek: Ophrys d'Italia.

Bericht door Danny »

Frans,

ik heb de mailtoch wel.

DZ
F. Thys
Berichten: 352
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 8:20 pm

Re: Nieuw boek: Ophrys d'Italia.

Bericht door F. Thys »

De boeken zijn bij mij aangekomen. Ik zal ze dus volgende week in Maarn bij hebben. Hopelijk sneeuwt het dan niet. Moest dat wel het geval zijn, doen we een poging om met de trein te komen. In dat geval zijn we pas tegen de middag in Maarn. Panikeer dus niet als we wat later zijn. Het zijn mooie boeken, met vooral heel veel fotomateriaal! Eén van de auteurs (Rémy Souche)heeft voor iedere koper ook een persoonlijke nota in het voor hem bestemde boek aangebracht.

Tot volgende week zaterdag.

Frans
Plaats reactie