Ik ben gisteren een dagje op Terschelling geweest en met de sneldienst van 08:30 uur vanuit Harlingen vertrokken. Voor deze dag heb ik een fietsarrangement geboekt, dus incl. fietshuur (wat ik ook voor 28-05 heb gereserveerd). Bij de boeking werd aangegeven dat op het eiland bij de VVV de benodigde kaartjes voor de fietshuur etc. kan worden afgehaald, echter opent deze pas om 10:00 uur de deur. Ik heb mij bij de infobalie in de veerterminal in Harlingen gemeld en daar de kaartjes voor de fietshuur al kunnen bemachtigen. Aangezien de boot al om 09:15 uur op Terschelling afmeert bespaart dit 45 minuten wachten. Wellicht een tip voor een ieder die op 28-05 dezelfde afvaart vanuit Harlingen heeft geboekt...
Alleen 's ochtends ziet het er vaak uitgestorven uit in het VVV-kantoor (deur is wel degelijk open). Ik heb ook weleens een half uur gewacht. Later bleek de kantoor al die tijd open te zijn.
Toch is het idee van Eric niet slecht. Iedereen die van de boot afkomt stormt af op (in onwillekeurige volgorde): bagagevervoer, fietsverhuur of VVV.
Mochten er WEO-leden zijn die langer dan de excursiedagen op het eiland verblijven én zin hebben om kmhokken te actualiseren, geef je dan op. Zie dit topic: http://tinyurl.com/69nn4jz
Als niet leden ook mee mogen dan wil mijn vriend mischien mee.
Dan komen we met 2 personen ,anders kom ik alleen.
Ik kom alleen zaterdag.
Met welke boot gaan jullie,ik bedoel hoe laat?
Weet je ook hoe laat de laatste boot van het eiland vertrekt?
Verder wil ik mij een beetje beter voorstellen.
Mijn is Ike Bylsma,ben getrouwd en woon in Twijzelerheide,in Friesland.
Mijn hobbies zijn 3d fotografie(analoog)en ben lid van de Nederlanse vereniging
voor stereofotografie.
Verder ben ik vogelbeschermer van vooral weidevogels.
Ook ga ik met een groepje mensen planten tellen en op naam brengen in km
blokken voor de Floron. Vr.groeten,Ike
ook partners zijn welkom. De excursie begint om 9:45. Op de website van Rederij Doeksen is te vinden hoelaat de laatste boot vertrek. In dit geval om 17:30. Excursiedeelnemers dienen zelf de overtocht te boeken voor de excursie. Aangeraden wordt om b.v. een arrangement te nemen bij Rederij Doeksen waarbij de fietsverhuur is inbegrepen.
Mark Meijrink schreef:Op de website van Rederij Doeksen is te vinden hoelaat de laatste boot vertrek. In dit geval om 17:30. Excursiedeelnemers dienen zelf de overtocht te boeken voor de excursie.
Dit klopt toch niet? Dit is er naar toe. Terug kan op zaterdag om 16.30 met de sneldientst of 17.30/18.15 met de gewone dienst. Voor zondag om 16.30, 17.00 en 18.30 sneldienst.
Mark Meijrink schreef:Op de website van Rederij Doeksen is te vinden hoelaat de laatste boot vertrek. In dit geval om 17:30. Excursiedeelnemers dienen zelf de overtocht te boeken voor de excursie.
Dit klopt toch niet? Dit is er naar toe. Terug kan op zaterdag om 16.30 met de sneldientst of 17.30/18.15 met de gewone dienst. Voor zondag om 16.30, 17.00 en 18.30 sneldienst.
Dag Hans,
ik denk dat je wat in de war bent met het e.e.a.. Nog even uiteengezet:
op zaterdag 28 mei: 1e boot (sneldienst) v8:30 (Harlingen)
op zaterdag 28 mei: laatste boot (veerdienst) v:17:30 (Terschelling)
voor zondag 29 mei gelden wellicht andere tijden, de vraag van Ike was specifiek gericht op afvaarten op 28 mei.
Ik zou graag willen weten wanneer er weer een volgende excursie op de planning staat!! Al enig idee?? Ik heb gehoord dat de Ardennen ook erg mooi kunnen zyn!
Groetjes, Lieke
op de aanstaande WEO-dag te Maarn (17 sept) worden al flink wat plannen voor komend seizoen (2012) aangekondigd. Je bent hier natuurlijk van harte welkom, en kunt geluk wat kennis maken met WEO-leden. Daarnaast worden alle excursies op dit forum onderdeel bekend gemaakt.
De Ardennen zijn inderdaad zeer fraai, niet alleen wanneer alles volop in bloei staat, ook nu en de komende herfst is er genoeg te zien.
Ik zou me graag aansluiten bij deze WEO-dag! lijkt me super...
klopt de Ardennen zijn waanzinnig, vooral in de herfst vind ik het betoverend!
Ik ben benieuwd naar de plannen voor het komende seizoen, binnenkort ga ik toch nog even een huisje in de Ardennen huren, haha gewoon om er maar alvast een voorproefje van te krijgen;)