Om een lange winter op te fleuren gewoon wat mooie prentjes van de Kretenzische flora. Zijn jullie plannen al klaar voor het nieuwe bloeiseizoen? We wensen alle orchidofielen alvast prettige feestdagen toe en een heel voorspoedig 2011!
Frans
Kreta op zijn best - Daar komt het nieuwe jaar aan!
Moderator: Michiel Janssen
-
Jan Essink
Re: Kreta op zijn best - Daar komt het nieuwe jaar aan!
Frans,
mooie plaatjes heb jij gemaakt. Omdat ik van Rhodos een groot verslag heb gemaakt voor Liparis zullen er op dit forum geen plaatjes op komen.
Maar als jullie toch iets van Rhodos willen zien kijk een op de volgende site:
http://griekenland-eilanden.nl/e107_plu ... .php?10505
Maar ik verwacht niet dat er veel leden hierop zullen reageren, want op mijn oproep voor het nieuwe seizoen 2011 heb ik maar enkele reacties gehad. Dus in 2011 blijft bijna iedereen thuis. of niet soms?
groet,
Jan
mooie plaatjes heb jij gemaakt. Omdat ik van Rhodos een groot verslag heb gemaakt voor Liparis zullen er op dit forum geen plaatjes op komen.
Maar als jullie toch iets van Rhodos willen zien kijk een op de volgende site:
http://griekenland-eilanden.nl/e107_plu ... .php?10505
Maar ik verwacht niet dat er veel leden hierop zullen reageren, want op mijn oproep voor het nieuwe seizoen 2011 heb ik maar enkele reacties gehad. Dus in 2011 blijft bijna iedereen thuis. of niet soms?
groet,
Jan
Jan,
Ik heb even gekeken op de link van de griekenland-eilanden. Zijn ook knappe foto's: zeker die witte sancta is toch wel iets heel speciaal! Allemaal kijken!! Wij trekken volgend jaar eerst 2 weken naar Chios en daarna, in combinatie met de SEMO-vierdaagse, verkennen we weerom 2 weken Poitou-Charente in het westen van Frankrijk. Twee totaal verschillende regio's, gespreid in de tijd ook, maar zo komen we op één seizoen bezien natuurlijk aan veel verschillende soorten. Ik ben benieuwd welke oorden de 'aktievelingen' op dit forum volgend jaar aandoen.
Hartelijke groeten
Frans
Ik heb even gekeken op de link van de griekenland-eilanden. Zijn ook knappe foto's: zeker die witte sancta is toch wel iets heel speciaal! Allemaal kijken!! Wij trekken volgend jaar eerst 2 weken naar Chios en daarna, in combinatie met de SEMO-vierdaagse, verkennen we weerom 2 weken Poitou-Charente in het westen van Frankrijk. Twee totaal verschillende regio's, gespreid in de tijd ook, maar zo komen we op één seizoen bezien natuurlijk aan veel verschillende soorten. Ik ben benieuwd welke oorden de 'aktievelingen' op dit forum volgend jaar aandoen.
Hartelijke groeten
Frans
-
Jan Essink
Ik ben nog lang niet klaar ermee, komen nog een kleine 100 foto's erbij.
Wij gaan in iedergeval naar Samos en het ligt aan de bloeitijd of we nog verder willen reizen naar Turkije
groet,
Jan
Wij gaan in iedergeval naar Samos en het ligt aan de bloeitijd of we nog verder willen reizen naar Turkije
groet,
Jan
In april ga ik weer fietsen op Mallorca en daar zal zeker wel een orchideeëndagje tussen zitten, mei Frankrijk, zuid-oosten of zo en juni-juli Noorwegen, dan hebben we voorlopig wel genoeg in de planning, dacht ik!
Groet,
Ton
Ton
- Hans Dekker
Hallo vrienden,
In 2011 ga ik in maart naar Noord-Cyprus, in mei wrs. naar Zuid-Italië en mogelijk in de zomer naar Noorwegen. Er moet op die manier genoeg te zien over!
Overigens zoek ik voor Noorwegen nog naar locaties waar Nigritella's te vinden zijn. Die Noors vanilledingen staan al jaren op mijn verlanglijstje!
Hartelijke groeten,
Hans
In 2011 ga ik in maart naar Noord-Cyprus, in mei wrs. naar Zuid-Italië en mogelijk in de zomer naar Noorwegen. Er moet op die manier genoeg te zien over!
Overigens zoek ik voor Noorwegen nog naar locaties waar Nigritella's te vinden zijn. Die Noors vanilledingen staan al jaren op mijn verlanglijstje!
Hartelijke groeten,
Hans
-
Jan Essink
Hans en wie kan je helpen?
Dan houd ik me ook aanbevolen Jan, ik was nog niet aan de voorbereidingen begonnen, maar jouw bedekte aanbod kan ik natuurlijk niet afslaan!
Groet,
Ton
Ton