Nieuwe orchideeëngids

Voor alle vragen en berichten over inheemse en Europese orchideeën.

Moderator: Michiel Janssen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans Dekker
Berichten: 986
Lid geworden op: vr dec 12, 2008 7:15 pm

Nieuwe orchideeëngids

Bericht door Hans Dekker »

Beste mensen,

Over een paar maanden verschijnt een mini-orchideeëngids van mijn hand met de titel: Kleine orchideeëngids voor boven de grote rivieren. Van mijn boek over de orchideeën van Noord-Nederland zijn van de 2000 nog 450 over. De uitgever wil deze graag vlot verkopen, liefst volgend seizoen. Dat maakte weg vrij voor een herzien uitgave in de jaren daarna. Om de verkoop aan te slingeren heb ik verzonnen om er een kleine veldgids bij in te sealen. Een gidsje dat je makkelijk in een binnenzak kunt stoppen als je eens naar een Waddeneiland gaat, of naar welk ander natuurgebied ook. Toen ik eenmaal bezig was werd het idee vaster van vorm en besloot ik een aantal soorten toe te voegen, zodat het gidsje in de hele noordelijke helft van ons land te gebruiken is (en ook in een groot deel van Zuid-Nederland :lol: ). Maar het is echt een basaal minigidsje ter grootte van een pocketboekje (kent u ze nog?). De gids zal ook los te koop zijn voor de somma van € 6,50. Binnenkort begint de opmaak. Spannend, hoe klein ook!

Ik hou jullie op de hoogte!

Hartelijke groeten,

Hans
jtendam
Berichten: 131
Lid geworden op: ma mar 18, 2013 9:46 pm

Re: Nieuwe orchideeëngids

Bericht door jtendam »

Dag Hans, leuk initiatief! Ik wil de eerste koper van het gidsje zijn! Joop
Gebruikersavatar
Hans Dekker
Berichten: 986
Lid geworden op: vr dec 12, 2008 7:15 pm

Re: Nieuwe orchideeëngids

Bericht door Hans Dekker »

Wat een leuke reactie Joop! Zo gauw ik meer weet zal ik het melden!

Hartelijke groeten van Hans
Gebruikersavatar
Hans Dekker
Berichten: 986
Lid geworden op: vr dec 12, 2008 7:15 pm

Re: Nieuwe orchideeëngids

Bericht door Hans Dekker »

Hier de concept-voorpagina van de kleine orchideeëngids. Het woordje "De" moet er nog voor weg...
Kleine orchideeëngids omslag.jpg
Kleine orchideeëngids omslag.jpg (341.77 KiB) 3272 keer bekeken
Plaats reactie