Vooraankondiging excursie Montenach

Aankondigingen van orchideeënreizen en excursies in binnen- en buitenland.

Moderator: Michiel Janssen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos Lammers
Berichten: 954
Lid geworden op: wo dec 20, 2006 5:40 pm

Vooraankondiging excursie Montenach

Bericht door Jos Lammers »

Veel WEO leden zijn al op de hoogte van de Montenach excursie a.s. voorzomer.
De datum wordt het weekend 4-5 juni a.s. Het is de bedoeling dat een dag besteed wordt aan de kalkgraslandhellingen Les Sept Collines in de omgeving van Montenach (Frankrijk, zie het kaartje) en de andere dag aan de kalkgraslandhellingen in de omgeving van Apach (Duitsland). Een definitief programma kan pas gemaakt worden in afwachting van een vergunning die bij de gemeente Montenach is aangevraagd om de hellingen buiten het vaste pad over de kalkgraslandhellingen te mogen betreden. Ik heb ook informatie gevraagd voor overnachtingsmogelijkheden.
Er is plaats voor 12 deelnemers (WEO leden). Inmiddels hebben er zich al een achttal aangemeld, dus de ruimte is beperkt.
Graag aanmelden per e-mail aan jos.lammers@wxs.nl..
Ik laat dan zo snel mogelijk weten of je mee kunt want het zal verstandig zijn niet te lang te wachten met het boeken van een overnachtingsplek i.v.m. het Hemelvaartweekend.
Vriendelijke groet
Jos Lammers
Bijlagen
Montenach-Orchid__e.jpg
Montenach-Orchid__e.jpg (645.99 KiB) 3686 keer bekeken
Gebruikersavatar
Jos Lammers
Berichten: 954
Lid geworden op: wo dec 20, 2006 5:40 pm

Excursie Montenach

Bericht door Jos Lammers »

Beste excursiedeelnemers en andere belangstellenden.,

Ik heb vandaag (een dag voor ons vertrek naar Sardinie) de toestemming binnen om buiten het Sentier de Découverte te mogen, onder begeleiding van een van de parkwachters.
We zijn inmiddels met 9 deelnemers, er kunnen er nog max 3 bij ...........
Ik kan een eventuele aanmelding pas na 6 mei bekijken.

Groet
Jos
Plaats reactie