Dag mensen
Is het een idee om een keer een (mid)dag op een WEObijeenkomt te besteden aan Serapias? Bijvoorbeeld ecologie, systematiek en determinatie. Wanneer dit instemmend wordt beantwoord dan hoor ik graag suggesties voor sprekers/deskundigen.
Groet Martin
Idee voor Serapias (mid)dag WEO??
Moderator: Michiel Janssen
- Martin van den Hoorn
-
Jan Essink
Re: Idee voor Serapias (mid)dag WEO??
Dat kan maar dat wordt dan op z'n vroegst 20 februari 2010
groet,
Jan
groet,
Jan
- Martin van den Hoorn
Dat is toch over een half jaar al? Kunnen we vast brainstormen over wie we vragen e.d.
Groet Martin
Groet Martin
Als ik in het land ben kom ik zeker! Zie vraag over serapias van Lesbos, ik hoopte daar wat reactie op te krijgen, waar ik dan ook weer van leer!
Groet,
Ton
Ton
Gezien de moeillijkheden die ik ondervind bij het determineren binnen dit geslacht, zou zo'n studiedag zeker aan mij besteed zijn. Daar kom ik wel vanuit België voor. Maar wel liefst in de winter, vanwege een nogal gevulde reisagenda.
G's
Jan
G's
Jan
- Jos Lammers
Martin, Jan,
Ik ben daar erg voor, loop ook steeds tegen determinatieproblemen op. Is het iets voor jou, Jan Essink, om daar een bijdrage aan te leveren?
Groet
Jos
Ik ben daar erg voor, loop ook steeds tegen determinatieproblemen op. Is het iets voor jou, Jan Essink, om daar een bijdrage aan te leveren?
Groet
Jos
- Martin van den Hoorn
Ik stel voor dat we iemand vragen voor de systematiek, er schijnt net een goed DNAstudie van te zijn. Dan iemand die wat verteld over de ecologie, vervolgens iemand die wat verteld over belangrijke determinatiekenmerken aangevuld met het gezamelijk determineren van (probleem)dia's. We zouden Casper Venhuis kunnen vragen voor de sytematiek. Nu nog suggesties voor de rest.
Groet Martin
Groet Martin