Het seizoen is toch wel 8 dagen vooruit
Geplaatst: ma mei 05, 2008 11:55 pm
Dag beste mensen,
wat ik al allemaal in bloei vond afgelopen zondag doet me besluiten dat het seizoen een dikke week voorop loopt. Daarbij komt nog dat het warme weer van deze week de bloeitijd van heel wat orchideeën gaat verkorten. Voor we het weten zal een groot deel van onze inheemse orchideeën uitgebloeid zijn. Ik voeg hier wat foto's aan toe zonder naam: u kent ze wel (hoop ik)
wat ik al allemaal in bloei vond afgelopen zondag doet me besluiten dat het seizoen een dikke week voorop loopt. Daarbij komt nog dat het warme weer van deze week de bloeitijd van heel wat orchideeën gaat verkorten. Voor we het weten zal een groot deel van onze inheemse orchideeën uitgebloeid zijn. Ik voeg hier wat foto's aan toe zonder naam: u kent ze wel (hoop ik)