Pagina 1 van 1

Brede wespenorchis afgesneden of toch aangevreten.

Geplaatst: zo jul 04, 2021 9:29 pm
door Wiljan Hoornsman
Vrijdag ging ik naar het sluitgat bos op zoek naar brede wespenorchis. Ik wist een plek waar er een stuk of dertig zouden staan. Vlak langs een weg.
Ik heb ze gevonden maar de helft bleek afgesneden te zijn. Iemand zij dat het ook door Reeën zou kunnen komen die hier ook lopen in dit gebied. Heeft iemand een idee op basis van de foto"s.

Re: Brede wespenorchis afgesneden of toch aangevreten.

Geplaatst: zo jul 04, 2021 10:25 pm
door Bert
Van konijnen weet ik dat ze wespenorchissen lekker vinden.