Excursie-programma

Voor alle vragen en berichten over inheemse en Europese orchideeën.

Moderator: Michiel Janssen

Plaats reactie
ginus-bons
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jan 18, 2016 7:27 pm

Excursie-programma

Bericht door ginus-bons »

Is het excursie programma al verstuurd? Waar kan ik dat vinden? Of heb ik wat gemist.
Met vriendelijke groet Ginus Bons
Gebruikersavatar
Michiel Janssen
Site Admin
Berichten: 1020
Lid geworden op: di aug 23, 2011 10:49 pm
Locatie: Zevenhuizen
Contacteer:

Re: Excursie-programma

Bericht door Michiel Janssen »

Hallo Ginus,

Excursies worden doorgaans aangekondigd in het forumonderdeel "Excursies en Reizen" en in de nieuwsbrief die aan alle WEO-leden wordt verstuurd. Veel excursies vinden plaats in kwetsbare gebieden waardoor het aantal deelnemers beperkt is. Vaak betekent dat dat een excursie alleen toegankelijk is voor WEO-leden.

Groeten,

Michiel
ginus-bons
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jan 18, 2016 7:27 pm

Re: Excursie-programma

Bericht door ginus-bons »

Michiel Janssen schreef:Hallo Ginus,

Excursies worden doorgaans aangekondigd in het forumonderdeel "Excursies en Reizen" en in de nieuwsbrief die aan alle WEO-leden wordt verstuurd. Veel excursies vinden plaats in kwetsbare gebieden waardoor het aantal deelnemers beperkt is. Vaak betekent dat dat een excursie alleen toegankelijk is voor WEO-leden.

Groeten,

Michiel
Ik ben Lid van de WEO , ik vindt het omslachtig en ook wel een beetje vreemd dat de jaarlijkse reizen en excursies niet per mail worden rondgestuurd. Ik tuur me scheel op het forum zonder dat ik het totale programma kan vinden. Kunt U mij helpen?
Met vriendelijke groet Ginus Bons
Gebruikersavatar
Michiel Janssen
Site Admin
Berichten: 1020
Lid geworden op: di aug 23, 2011 10:49 pm
Locatie: Zevenhuizen
Contacteer:

Re: Excursie-programma

Bericht door Michiel Janssen »

Hoi Ginus,

Ik weet niet waarom maar jouw forumpermissies stonden nog op die van Geregistreerde Gebruikers en niet op die van Werkgroepleden. Als je nu inlogt op het forum zul je een aantal extra forumonderdelen zien, waaronder "Excursies en Reizen" in het forumonderdeel "Reizen". Daar staan verschillende excursies aangekondigd, zoals:

2 juli: Kennemerstrand
10-12 juni: Eifel
20 juli: Weerribben

Bij elke excursie staat hoe je je op kunt geven.

Groeten,

Michiel
ginus-bons
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jan 18, 2016 7:27 pm

Re: Excursie-programma

Bericht door ginus-bons »

Dat is voor dit jaar te laat en daar baal ik flink van, helaas. Met vriendelijke groet Ginus Bons
jtendam
Berichten: 131
Lid geworden op: ma mar 18, 2013 9:46 pm

Re: Excursie-programma

Bericht door jtendam »

Beste Ginus Bons,

Op 24 januari is in de WEO Nieuwsbrief het voorlopige excursieprogramma voor 2016 gemeld en op 24 april in WEO Nieuwsbrief 2 het definitieve programma, met erbij de mogelijkheden voor inschrijving. De Nieuwsbrieven zijn naar de e-mailadressen van alle leden verstuurd. In jouw geval is dat: ginusbons@gmail.com.

met vriendelijke groeten,
Joop ten Dam
voorzitter WEO
m.tschur
Berichten: 3
Lid geworden op: wo jun 08, 2016 11:10 am

Re: Excursie-programma

Bericht door m.tschur »

Ben ook op zoek naar een excursie in de buurt van rotterdam/zeeland. Maar kan niks vinden.... Iemand die het leuk vindt eea te laten zien? :D
loustal
Berichten: 108
Lid geworden op: ma feb 29, 2016 2:38 pm
Locatie: Sieuras Frankrijk
Contacteer:

Re: Excursie-programma

Bericht door loustal »

Zou je graag een en ander laten zien in mijn woonomgeving maar dan moet je een stuk verder reizen :wink:

Voor Rotterdam Zeeland zou je een kijkje kunnen nemen bij de Tenellaplas tussen Oostvoorne en Rockanje. 16 verschillende soorten orchideeën.

veel plezier,
Ruud.
Plaats reactie