Beheersdag Eys 20 februari 2016

Voor alle vragen en berichten over inheemse en Europese orchideeën.

Moderator: Michiel Janssen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mark
Berichten: 606
Lid geworden op: ma mar 10, 2008 1:44 pm
Locatie: Margraten

Beheersdag Eys 20 februari 2016

Bericht door Mark »

Beste allen,

op zaterdag 20 februari steken we wederom de handen uit de mouwen. We gaan aan de slag waar we een jaar geleden geleden zijn gestart met soortgericht beheer voor de orchideeën die profiteren van hakhoutbeheer (Bleek bosvogeltje in het bijzonder). Het afgelopen jaar heeft trouwens bijzondere vondsten opgeleverd welke profijt hebben gehad van ons beheer. Voor koffie/thee en broodjes wordt gezorgd. We starten om 09:30 en gaan door tot ongeveer 15:00 uur. Het is toegestaan eigen gereedschap mee te nemen.

Normaliter is een werkdag besloten (alleen WEO leden toegestaan). In dit geval is het meenemen van kennissen toegestaan. Verzekerings-technisch is het wel nodig de namen ter plekke de noteren en door te geven hoeveel mensen we mogen verwachten.

Opgeven voor de werkdag kan door te reageren via het forum of door een e-mail te sturen naar mark_engels@hotmail.com

We rekenen op jullie!
Gebruikersavatar
eric hartgers
Berichten: 373
Lid geworden op: wo dec 31, 2008 5:36 pm

Re: Beheersdag Eys 20 februari 2016

Bericht door eric hartgers »

Hey Mark!

Bij deze mijn aanmelding, kijk uit naar een gezellige dag.
Zou mooi zijn als hetzelfde aantal mensen komt opdagen als bij de eerste dag daar in 2015... :D

Tot 20 februari!
Met vriendelijke groet,

Eric Hartgers
Gebruikersavatar
Marcel van den Berg
Berichten: 202
Lid geworden op: vr jun 07, 2013 9:52 am
Locatie: Honselersdijk
Contacteer:

Re: Beheersdag Eys 20 februari 2016

Bericht door Marcel van den Berg »

Ik ben erbij.

tot dan!
Gebruikersavatar
Henk de Groot
Berichten: 191
Lid geworden op: ma mar 15, 2010 9:51 pm

Re: Beheersdag Eys 20 februari 2016

Bericht door Henk de Groot »

Hoi Mark,

met een slag om mijn arm door mijn werkgever ben ik er in principe bij.
Ben benieuwd welke bevindingen het beheer van vorig jaar heeft opgeleverd. Maar alleen het uitzicht vanaf de werklocatie is het al waard om te komen werken.

Henk
Plaats reactie