Boeken en tijdschriften over Europese orchideeen te koop

Voor alle vragen en berichten over inheemse en Europese orchideeën.

Moderator: Michiel Janssen

Bert van Zuijlen
Berichten: 2
Lid geworden op: za jan 31, 2015 10:27 pm

Boeken en tijdschriften over Europese orchideeen te koop

Bericht door Bert van Zuijlen »

Een aantal dagen geleden kwam een lid van dit forum bij me op bezoek, hij wilde een aantal boeken over Europese orchideeen kopen. Hij vertelde me dat hij mijn site “per ongeluk” gevonden had. Hij vertelde me ook dat hij dacht dat bijna niemand van dit forum van het bestaan van De Boekenbeurs wist. En dat is jammer, want ik heb een paar honderd boeken over Europese orchideeen liggen die ik voor andere liefhebbers te koop aan mag bieden.

Om dit bericht niet al te lang te maken is hier de link naar De Boekenbeurs:
http://www.boekenbeurs-bvz.nl/

Een groot deel van de boeken die ik mag aanbieden komt uit de nalatenschap van een Belg die een paar jaar geleden op jonge leeftijd is overleden. Steven liet een vrouw en drie hele kleine kinderen achter.
Om toekomstige kopers van Steven's boeken te belonen wil ik bij elk verkocht boek een extraatje op dit forum plaatsen in de vorm van een url naar een boek (als pdf te downloaden) over Europese orchideeën. Ik
verzamel pdf's over orchideeën, en alleen al over Europese orchideeën heb ik er ongeveer 1000. Ik zal een andere topic openen om daar de links in te zetten, de allereerste krijgt iedereen alvast van mij kado.


mvg,
Bert van Zuijlen
Plaats reactie