Bezoek Mallorca

Voor alle vragen en berichten over inheemse en Europese orchideeën.

Moderator: Michiel Janssen

Plaats reactie
jkolkman
Berichten: 24
Lid geworden op: zo mar 14, 2010 4:55 pm

Bezoek Mallorca

Bericht door jkolkman »

Ik ben van plan om aankomend voorjaar naar Mallorca te gaan. Ik heb gelezen dat het een zeer orchideeenrijk eiland is maar ik heb geen idee welke natuurgebieden of delen van het eiland het meest interessant zijn. Zijn er mensen die mij wat suggesties aan de hand kunnen doen? Alvast bedankt, Joost.
Gebruikersavatar
Ton
Berichten: 430
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 9:26 pm
Locatie: Drenthe

Re: Bezoek Mallorca

Bericht door Ton »

Beste Joost,

Je vraagt dit op het algemene forum. Als je lid bent van de WEO kun je mijn verslag (2009) opzoeken op het ledenforum. Als je geen lid bent kan ik je daar helaas niet aan helpen, omdat ik ook weer gebruik heb gemaakt van vertrouwelijke informatie. In het algemeen kan ik je wel zeggen dat je ook zonder voorinformatie best wel aardige zaken kunt vinden, zeker als je(zoals op Mallorca veel gebeurt) op de fiets gaat en in de bermen zoekt. Eerste helft april vond ik een goede periode, maar iets later komt er weer van alles.
Groet,

Ton
jkolkman
Berichten: 24
Lid geworden op: zo mar 14, 2010 4:55 pm

Re: Bezoek Mallorca

Bericht door jkolkman »

Ben lid van WEO; begrijp uit een van jouw vorige berichten dat het verslag niet (meer?) op het ledenforum te vinden is maar alleen nog in het vindplaatsenarchief aanwezig is. Kun je het opnieuw uploaden of moet ik het via Rien Schot aanvragen? Gr Joost
Gebruikersavatar
Ton
Berichten: 430
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 9:26 pm
Locatie: Drenthe

Re: Bezoek Mallorca

Bericht door Ton »

Joost, ik stuur je wel een mailtje.
Groet,

Ton
Gebruikersavatar
M.H. Schot
Berichten: 288
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 9:33 pm
Contacteer:

Re: Bezoek Mallorca

Bericht door M.H. Schot »

Dag Joost,

ik heb je zojuist wat vanuit het archief gestuurd.
Plaats reactie