Welke ophrys is dit ?
Moderator: Michiel Janssen
Welke ophrys is dit ?
Beste Jos, ik onderneem een nieuwe poging. Ik ben Gerard en nieuw op dit forum. In het voorjaar van 2012 heb ik in de Cevennen (Fr.) het gebied van de Causses bezocht. In de omgeving van Meyrueis trof ik de bij dit bericht gevoegde Oprhys aan. In ditzelfde biothoop trof ik Ophrys aymoninii, O. passionis en O. sphegodes aan. Welke Ophrys srt. of hybride heb ik gevonden ?
- Mark Meijrink
- Contacteer:
Re: Welke ophrys is dit ?
Dag Gerard,
welkom op het forum. Je kunt foto's bij je bericht plaatsen.
Druk op de knop "kiezen" onder het venster waarin je jouw bericht typt (zie afbeelding). Je kunt nu in de gewenste map de foto zoeken. Klik op de foto en op openen. Je ziet vervolgens in de witte balk (naast de knop "kiezen" tekst verschijnen. Dit is de locatie waar je foto opgeslagen is en tevens bevestiging dat je een foto hebt toegevoegd. Wil je meerdere foto's toevoegen dan moet je nadat je de eerste foto hebt toegevoegd (hoe? zie hierboven) op "bestand toevoegen drukken". De witte balk naast de knop kiezen wordt dan weer leeg en je kunt opnieuw je 2e, 3e etc. toevoegen. Voor iedere foto herhaal je de stappen. Ben je klaar met foto;s toevoegen dan klik je op "bevestig".
Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust!
M.v.gr. Mark Meijrink
welkom op het forum. Je kunt foto's bij je bericht plaatsen.
Druk op de knop "kiezen" onder het venster waarin je jouw bericht typt (zie afbeelding). Je kunt nu in de gewenste map de foto zoeken. Klik op de foto en op openen. Je ziet vervolgens in de witte balk (naast de knop "kiezen" tekst verschijnen. Dit is de locatie waar je foto opgeslagen is en tevens bevestiging dat je een foto hebt toegevoegd. Wil je meerdere foto's toevoegen dan moet je nadat je de eerste foto hebt toegevoegd (hoe? zie hierboven) op "bestand toevoegen drukken". De witte balk naast de knop kiezen wordt dan weer leeg en je kunt opnieuw je 2e, 3e etc. toevoegen. Voor iedere foto herhaal je de stappen. Ben je klaar met foto;s toevoegen dan klik je op "bevestig".
Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust!
M.v.gr. Mark Meijrink
- Bijlagen
-
- forum.JPG (110.66 KiB) 4618 keer bekeken
Mark & Mark Orchids
http://www.wix.com/orchis/markandmarkorchids
http://www.wix.com/orchis/markandmarkorchids
Re: Welke ophrys is dit ?
Aanvullend: Foto's moeten wel verkleind worden tot maximaal 800 pixels per zijde.
Groet,
Ton
Ton