Beste mensen,
Ik kreeg een link door over de orchideeen van Italie in het gebied van Moliterno gemaakt door GIROS. Ik wil jullie die niet onthouden.
Gelieve bij het openen even te wachten tot alles gedownloaded is.
http://www.giros.it/allegati/2012_Moliterno.pdf
groet,
Jan Essink
Orchideeen van Italie
Moderator: Michiel Janssen
-
Jan Essink
- Hans Dekker
Re: Orchideeen van Italie
Bedankt Jan,
Mooie foto's uit een veelbelovende regio. Ik ben in 2011 door deze buurt getrokken kort voor het vliegtuig weer naar huis trok. Er stonden lokaal overweldigend veel orchideeën in de bermen. Ik hier wil ik zeker nog eens terug. Kijk voor een impressie de bijgaande twee foto's. De landschapsfoto is een zoekplaatje. Kijk maar goed wat er rond sluipt!
Jammer is dat de auteur vrijwel geen namen bij de foto's zet en dat het korte vindplaatsenlijstje wat onsamenhangend is. Maar verder krijg je er weer zin in om op pad te gaan!
Hans
Mooie foto's uit een veelbelovende regio. Ik ben in 2011 door deze buurt getrokken kort voor het vliegtuig weer naar huis trok. Er stonden lokaal overweldigend veel orchideeën in de bermen. Ik hier wil ik zeker nog eens terug. Kijk voor een impressie de bijgaande twee foto's. De landschapsfoto is een zoekplaatje. Kijk maar goed wat er rond sluipt!
Jammer is dat de auteur vrijwel geen namen bij de foto's zet en dat het korte vindplaatsenlijstje wat onsamenhangend is. Maar verder krijg je er weer zin in om op pad te gaan!
Hans
- Bijlagen
-
- O. pseudoatrata Grumentum 25-05-11 (7).jpg (50.5 KiB) 4488 keer bekeken
-
- Grumentum 25-05-11 (4).jpg (99.44 KiB) 4488 keer bekeken
Re: Orchideeen van Italie
Hoi Jan,
mooie site. Vooral die ezel is top.
;-)
mooie site. Vooral die ezel is top.
;-)