Ik zaai zelf o.a. Ophrys soorten. Ben in het bezit van enkele vormen van Ophrys Lutea, maar weet niet welke subsp. Wie in de omgeving van Heemskerk kan mij hierbij helpen? Ik heb als het goed is gegaan foto's van de drie vormen geupload.
Evert Bol
Ophrys lutea subsp. ???
Moderator: Michiel Janssen
Re: Ophrys lutea subsp. ???
Ik had bij mijn bericht 3 foto's geupload, maar zie ze niet terug. Wat heb ik verkeerd gedaan? (heb ze als bestand toegevoegd)
Evert
Evert
- Jos Lammers
Beste Evert,
Mogelijk heb je te grote fotobestanden geprobeerd. Maximale grootte is 800 x 800 pixels.
Voorts woon ik niet zo ver van je af (in Heemstede). Als ze bloeien wil ik wel eens komen kijken. Maar eerst de foto's daar hoop ik voldoende aan te kunnen zien.
Vriendelijke groet
Jos
Mogelijk heb je te grote fotobestanden geprobeerd. Maximale grootte is 800 x 800 pixels.
Voorts woon ik niet zo ver van je af (in Heemstede). Als ze bloeien wil ik wel eens komen kijken. Maar eerst de foto's daar hoop ik voldoende aan te kunnen zien.
Vriendelijke groet
Jos
Hallo Jos, helaas ben ik niet echt handig met de pc. Vind je het goed dat ik ze direct naar jouw Email stuur? Zo ja, stuur dan even jouw adres naar evert.bol@casema.nl. De planten staan nu in bloei en ik wil ook wel bij jou langs komen.
Vr.gr. Evert bol
Vr.gr. Evert bol