Allen,
Ik zou graag oude jaargangen van Liparis nabestellen.
Nu heb ik al een paar keer een mailtje gestuurd naar semo@scarlet.be maar zonder resultaat.
Weet iemand hier misschien hoe ik dit kan aanpakken?
groeten
Danny
Oude jaargangen Liparis
Moderator: Michiel Janssen
- eric hartgers
Re: Oude jaargangen Liparis
Dag Danny,
Jammer dat je nog geen reactie hebt gekregen op je verzoek, maar wat niet is kan nog komen. Wellicht is men er nog niet aan toegekomen je te antwoorden o.i.d.
Toch heb je met dit forumbericht al een volgende poging gedaan, aangezien er ook regelmatig leden van de SEMO op dit forum actief zijn.
Verder zou je nog via dit forum (ik neem aan dat je als lid van de WEO bij de ledenlijst kunt?) een mailtje met je vraag kunnen sturen naar een van de actieve SEMO-leden die ook in onze ledenlijst te vinden zijn.
Jammer dat je nog geen reactie hebt gekregen op je verzoek, maar wat niet is kan nog komen. Wellicht is men er nog niet aan toegekomen je te antwoorden o.i.d.
Toch heb je met dit forumbericht al een volgende poging gedaan, aangezien er ook regelmatig leden van de SEMO op dit forum actief zijn.
Verder zou je nog via dit forum (ik neem aan dat je als lid van de WEO bij de ledenlijst kunt?) een mailtje met je vraag kunnen sturen naar een van de actieve SEMO-leden die ook in onze ledenlijst te vinden zijn.
Met vriendelijke groet,
Eric Hartgers
Eric Hartgers
-
Jan Essink
stuur je vraag eens aan Walter van den Bussche walter.vdbussche@telenet.be of Bart van den Vijver bart@brfgov.be
groet,
Jan
groet,
Jan
Eric, Jan,
bedankt voor de tips. Ik ga Jan en Bart mailen.
Danny
bedankt voor de tips. Ik ga Jan en Bart mailen.
Danny