NOV tentoonstelling

Voor alle vragen en berichten over inheemse en Europese orchideeën.

Moderator: Michiel Janssen

Plaats reactie
Jan Essink

NOV tentoonstelling

Bericht door Jan Essink »

In 2010 organiseert de Nederlandse Orchideeën Vereniging (NOV) een grote (inter) nationale orchideeëntentoonstelling in samenwerking met de Hortus Botanicus in Leiden. De tentoonstelling wordt gehouden in het paasweekend van 2 t/m 5 april 2010 in de kassen van de Hortus

De WEO is uitgenodigd om gedurende de dagen van de tentoonstelling een stand in te richten en zo mogelijk te bemannen waarbij de Europese orchideeën centraal staan. Er wordt gedacht aan een marktkraamachtige stand waar het publiek (op dit moment wordt uitgegaan van ca. 10.000 bezoekers) kennis kan nemen van Europese orchideeën, van het werk van de WEO en daarover voorlichting kan krijgen. Aan een stand van de WEO zijn geen kosten verbonden, anders dan onze eigen inrichtingskosten

Het inrichten van de stand gebeurd op 30 of 31 maart
De officiële opening is op 1 april
De tentoonstelling is van 2 t/m 5 april en is geopend van 10 – 18 uur

Namens het bestuur wordt U opgeroepen om 1 of meerdere dagen onze stand te bemannen.
Oorspronkelijk zijn wij ervan uit gegaan dat Jan & Liesbeth Essink alle dagen aanwezig zouden zijn, maar nu blijkt dat zij alleen op 4 en 5 april er kunnen staan,

Uw reactie zien wij gaarne tegemoet.

De hartelijke groeten,
Jan Essink
Ton

Re: NOV tentoonstelling

Bericht door Ton »

Jan en Liesbeth,

Wij hebben besloten tot 3 april (zondag) in ieder geval thuis te blijven, dus je kunt mij inplannen voor diverse werkzaamheden, opbouwen of bemensen van de stand. Alleen 31 maart 's middags kan niet.
Groet,

Ton
Jan Essink

Re: NOV tentoonstelling

Bericht door Jan Essink »

Ton

super,

Dat opbouwen zal niet veel tijd in beslag nemen denk ik.
Ik hoor nog hoe de stand eruit gaat zien.
Ik zie je in ieder geval op de WEO dag dan weet ik in iedergeval meer.

groet,

Jan
Plaats reactie