Orchideeën werkgroep

Informatie en vragen over het gebruik van het forum en de website

Moderator: orchforummaster

Plaats reactie
BertJan
Berichten: 140
Lid geworden op: za jun 27, 2009 4:54 pm

Orchideeën werkgroep

Bericht door BertJan »

Hallo graag zou ik lid willen worden van de werkgroep europese orchideeën omdat ze me erg fascineren.
Als inwoner van Veendam kom ik erg vaak in het nationaal park de Drentsche Aa en deze kent dan ook geen geheimen meer betreft groeiplaatsen van orchideeën.

Wat is nu mijn vraag..? :)

Behalve het lid worden an de werkgroep orchideeën ben ik ook verplicht om lid te worden van de knnv? Kan ik niet alleen maar lid worden van de orchideeënwerkgroep? Ik zou heel graag lid worden maar wegens een redelijk beperkt budget vind ik het totaal nogal duur worden namelijk. En ik zou heel graag lid willen worden omdat ik ook eens met exursies mee zou willen of andere orchideeën groeiplaatsen wil bekijken.
Gebruikersavatar
Mark Meijrink
Berichten: 1149
Lid geworden op: ma dec 17, 2007 4:50 pm
Locatie: Hijum
Contacteer:

Re: Orchideeën werkgroep

Bericht door Mark Meijrink »

Dag Bert-Jan,

leuk dat je interesse hebt. Wat betreft het lidmaatschap van de K.N.N.V., snap ik je beweegredenen. Toen ik zelf lid werd vroeg ik mij hetzelfde af. Toch biedt ook het K.N.N.V.-lidmaatschap een aantal voordelen. Zo krijg je het tijdschrift "Natura" naast de "Liparis" die de WEO & SEMO samen uitgeven. Daarnaast krijg je met een KNNV-lidmaatschap 10% korting op boeken uit de webshop van de KNNV-uitgeverij.

Graag nodig ik je uit om een keer vrijblijvend een bijeenkomst bij te wonen in Maarn of een excursie volgende jaar. Als het je wat lijkt kun je uiteraard lid worden.

M.v.gr. Mark
BertJan
Berichten: 140
Lid geworden op: za jun 27, 2009 4:54 pm

Re: Orchideeën werkgroep

Bericht door BertJan »

Mark Meijrink schreef:Dag Bert-Jan,

leuk dat je interesse hebt. Wat betreft het lidmaatschap van de K.N.N.V., snap ik je beweegredenen. Toen ik zelf lid werd vroeg ik mij hetzelfde af. Toch biedt ook het K.N.N.V.-lidmaatschap een aantal voordelen. Zo krijg je het tijdschrift "Natura" naast de "Liparis" die de WEO & SEMO samen uitgeven. Daarnaast krijg je met een KNNV-lidmaatschap 10% korting op boeken uit de webshop van de KNNV-uitgeverij.

Graag nodig ik je uit om een keer vrijblijvend een bijeenkomst bij te wonen in Maarn of een excursie volgende jaar. Als het je wat lijkt kun je uiteraard lid worden.

M.v.gr. Mark
Hallo Mark,
Als er weer eens een excursie in Drenthe of Lauwersmeer is geef ik me ervoor op. Wat betreft de lidmaatschap van beide clubs zal ik nog even over denken.
Plaats reactie